11 Mayıs 2016 Çarşamba

Eğitim Kredisi



İhtiyaç kredisi türleri olarak bahsettiğim eğitim kredisini şimdi daha detaylı ele alacağım.

 Eğitim kredisinin sadece özel okullarda yada kurslarda alındığı hakkında bir bilgi hatırlıyorum gibi ama detaylı araştırma yaptığım zaman bunun pek doğru olmadıgını anladım.Ama şöyle bir gerçekte vardır ki devlet okullarında çok fazla bir masraf çıkmadığından krediye ihtiyaç duyulmaz zaten. Şunuda belirtmek istiyorum eğitim kredisi direkt öğrenciye verilmiyor tabi öğrencinin aylık bir geliri varsa başka, eğer geliri yoksa velisine yada öğrencinin masraflarını üstlenen aile bireylerine veriliyor tabiki bu kişilerinde bir geliri olması gerekiyor.

 Öğrenci kredisini hemen hemen her bankadan kredi puanınız yeterli olduğu müddetce alabilirsiniz.
Krediyi alabilmek için Türkiye'de okumayada gerek yok bu krediyi yurt dışında okuyanlarda alabilirAyrıca kredi vadesi boyunca hayat sigortasıda yapılmaktadır, hazır vadeden de bahsetmişken eğitim kredisinin vadesi 36 aydır arkadaşlar.Tabiki bunuda ekleyelim şahsi teminat alıyorlar.

Ayrıca internette eğitim kredisi hesaplamak için gerekli araçlar bulunmaktadır. İhtiyaç kredisi hesaplama olarak aratırsanız kendinizde hesabınızı yapabilirsiniz.

Ödeme tablosu

  Kredi         Tutarı      Kredi Vadesi (Ay) Aylık Faiz Oranı (Ay) Kredi Tahsis Ücreti(Ay) Aylık Efektif Faiz Oranı (Sigorta Hariç Yıllık Efektif Faiz Oranı (Sigorta Hariç   Aylık     Taksit   Tutarı    Toplam Geri Ödeme Tutarı
5.000 TL 24 %1,36 25 TL %1,8413 %22,0956 253,46 TL 6.083,04TL
10.000 TL 36 %1,33 50 TL %1,7818 %21,3821 367,33 TL 13.223,88TL
20.000 TL 36 %1,30 100 TL %1,7388 %20,8655 730,29 TL 26.290,44 TL


Gerekli Belgeler (Müşteri veya Kefil için)

  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Gelir Belgesi
    • Son 2 aya ait güncel maaş bordrosunun biri veya antetli kağıda yazılmış şirket yetkilileri tarafından imzalanmış maaş yazısı, şirket imza sirküleri ve yetki belgesi
    • Serbest meslek sahipleri için son vergi levhasının fotokopisi
    • Emekliler için maaş cüzdanlarının fotokopisi
    • Kira geliri varsa tapu ve kira kontratı fotokopisi
  • Elektrik, su, doğalgaz, telefon gibi abonelik gerektiren bir hizmete ilişkin işlem tarihinden önceki 3 ay içinde ve müşterinin adına düzenlenmiş bir fatura aslı veya 3 ay içerisinde alınmış ikametgâh belgesi (Adres paylaşım sisteminde adres bilgisinin güncel olması halinde bu maddede yer alan belgelerin beyanı gerekmemektedir.)
  • Yurtiçi Eğitim için
    • Öğrenci kayıt belgesi fotokopisi
    • Banka hesabının yer aldığı eğitim ücretini gösteren proforma fatura veya okuldan alınan bir belge
  • Yurtdışı Eğitim için
    • Öğrenci kayıt belgesi fotokopisi
    • Banka hesabının yer aldığı eğitim ücretini gösteren proforma fatura veya okuldan alınan bir belge
    • Öğrenci Vizesi (Eğer alınmışsa)

11 yorum:

en kolay kredi veren bankalarkredi notu , kredi notu sorgulama  , kredi notu öğrenmeevlilik kredisi , eft saatleri , ev hanımlarına kredi , faizsiz kredi en kolay kredi veren bankalarkredi notu , kredi notu sorgulama  , kredi notu öğrenmeevlilik kredisi , eft saatleri , ev hanımlarına kredi , faizsiz kredi , sorgulama